Konec skrbi s tiskalniki! 

Digitalnica vašemu podjetju kot prva na Obali ponuja all-inclusive najem tiskalnika ali multifunkcijske naprave, in to brez časovne vezave. Tiskalnik oz. napravo je možno najeti tudi za krajše časovno obdobje. V fiksni mesečni znesek je všteta poraba potrošnega materiala, servis in podpora, naša ekipa strokovnjakov s področja poslovanja in tehnologije pa bo skupaj z Vami poiskala za Vas in Vaše podjetje najbolj optimalno rešitev.

Pri določenih napravah ponujamo tudi možnost nakupa neomejenega tiskanja, ki Vam prinaša še večje prihranke, poleg tega pa gre za okolju prijazno rešitev – zaradi kartuš in tonerjev z možnostjo ponovnega polnjenja se namreč lahko izognemo nepotrebnim odpadkom.

Z najemom tiskalnika ali multifunkcijske naprave nimate več potrebe po začetni investiciji, poleg tega pa si z najemom zagotovite:

  • kakovostne in zmogljive naprave
  • popolno varnost pred nepredvidenimi stroški servisa, tonerjev oz. kartuš ipd.
  • fiksen mesečni strošek, ki vključuje barve, servis in svetovanje,
  • enako ugodno ceno za barvno in črno-belo tiskanje
  • takojšnjo odzivnost naše ekipe v primeru okvare (trudimo se, da težavo odpravimo v roku 24-ih ur)
  • najbolj ekološko rešitev tiskanja; ljudje vsako leto zavržemo 600 milijonov tonerjev in kartuš, z najemom tiskalnika Optiprint pa se število vaših odpadkov občutno zmanjša

Vsem, ki bi se radi prepričali v kvaliteto naše storitve, nudimo tudi ENOTEDENSKI BREZPLAČNI PREIZKUS NAPRAVE brez kakršnihkoli obveznosti.

Logo-optiprint-napis


POGOSTA VPRAŠANJA

Kako postanem vaša stranka?

Vse, kar morate storiti je, da izpolnete spletni formular, nato pa počakate, da vas kontaktiramo in se dogovorimo za termin brezplačnega testa.

Kaj pomeni All-Inclusive print?

V all-inclusive print s fiksno najemnino je vključena uporaba naprave, neomejena poraba potrošnega materiala, servis in podpora. Vključenih je tudi 10.000 barvnih izpisov mesečno.

Kaj vse je vključeno v vašo fiksno ceno najema?

Fiksna cena vključuje napravo, njeno namestitev, potrošni material, servis in podporo. Skratka vse, razen papirja in elektrike.

Kako je z najemom izven Obale?

Celotna Slovenija je pokrita s kakovostnimi namestitvami in odzivno podporo.

Ali moramo tiskalnik kupiti sami? Kateri tiskalnik dobimo?

Ne, tiskalnik je vključen v ceno najema. V najem dajemo tiskalnike priznanih znamk. O konkretnem tipu tiskalnika se boste glede na vaše potrebe dogovorili z našim svetovalcem.

Kako je s kartušami, tonerji? Ali uporabljate original potrošni material?

Kartuš, tonerjev in drugega potrošnega materiala dodatno ne plačujete. Naprave, ki jih dajemo v najem, pogosto ne uporabljajo izključno originalnega potrošnega materiala. Tiskalnik lahko seveda vedno brezplačno testirate in se prepričate o kakovosti izpisov in same storitve.

Kakšen je odzivni čas v primeru okvare?

Pogodbeno se zavezujemo, da je napaka odpravljena najkasneje v roku 48 ur od njene potrditve. Več kot 95 % napak, ki so nam posredovane do 12.00 ure, odpravimo v istem dnevu, napake, posredovane po 12.00 uri, pa v istem oz. najkasneje naslednjem dnevu.

Selimo se na drugo lokacijo, ali lahko sami prestavimo tiskalnik?

Pred selitvijo prosimo pokličite naš servis (031 716 946) in dogovorili se boste za najenostavnejšo rešitev.