Program za vodenje podjetja

2

TronInterCenter sistem je zasnovan z namenom, da bi zagotovili podporo vsem bistvenim področjem poslovanja in procesom znotraj podjetja, ki so v TRONInterCentru razvrščeni po funkcionalno modularnih sklopih. Trg je poleg osnovnih potreb, ki jih zadovolji ERP sistem (računovodstvo, knjigovodstvo, izračun plač, nabava, maloprodaja, podpora odločanju, servis, analize poslovanja,…) pokazal potrebo tudi po novih funkcionalnostih, ki smo jih implementirali v ERP sistem. Poslovanje v različnih panožnih zahtevah je spodbudilo razvoj rešitev, ki temeljijo na specifičnih zahtevah – vertikalne rešitve.

Nudimo vam rešitve, ki so prilagojene naštetim panogam:

  • Maloprodaja
  • Distribucija
  • Avtodeli
  • Proizvodnja
  • Neprofitne organizacije
  • Profesionalne storitve
  • Gradbeništvo

Trgovina (Maloprodaja) – Povečajte dobičkonosnost z upravljanjem izdelkov, procesov in odnosov s kupci ter dobavitelji.

Distribucija – Znižajte stroške distribucije izdelkov z integracijo poslovnih in finančnih sistemov v skladišču:

  • Blago široke potrošnje
  • Hrana in pijača
  • Industrijski izdelki

Proizvodnja – Racionalizirajte procese in zmanjšajte stroške zalog za proizvodnjo izdelkov iz surovin:

  • Blago široke potrošnje
  • Visoka tehnologija in elektronika
  • Industrijska oprema

Neprofitne organizacije – Avtomatizirajte administracijo neprofitnih organizacij in procese ter zagotovite pravočasna poročila.

Profesionalne storitve – Povečajte dobičkonosnost in visoko kakovost storitev za stranke v računovodskih servisih, odvetniških pisarnah in podjetjih za poslovno svetovanje.

Gradbeništvo – Učinkovito vodenje projektov na različnih lokacijah in za različne kupce. Rešitev je namenjena vlagateljem in gradbenim podjetjem.