Pogosta vprašanja

Najpogosteje postavljena vprašanja

Kako postanem vaša stranka?

Izpolnite spletni formular in v najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali ter se dogovorili za termin brezplačnega testa.

Kaj pomeni All-Inclusive print?

All Inclusive print pomeni, da fiksna najemnina vključuje uporabo naprave, neomejeno porabo potrošnega materiala, servis in podporo. Vključenih je tudi 10.000 barvnih izpisov mesečno.

Za koliko časa nas najemna pogodba zavezuje?

Naša pogodba dolgoročno ne zavezuje. Le v primeru kratkoročnega najema (1–3 mesece) zaračunamo 30 € (brez ddv) + kilometrino po veljavni zakonodaji za stroške namestitve.

Kakšen je odzivni čas v primeru okvare?

Pogodbeno se zavezujemo, da je napaka odpravljena najkasneje v roku 48 ur od njene potrditve. Več kot 95 % napak, ki so nam posredovane do 12:00 ure, odpravimo v istem dnevu, napake posredovane po 12:00 pa v istem dnevu ali najkasneje naslednjem.

Kaj vse je vključeno v vašo fiksno ceno najema?

Fiksna cena vključuje barvno napravo, njeno namestitev, potrošni material, servise in podporo. Skratka vse, razen papirja in elektrike.

Kako je z najemom izven Obale?

Celotna Slovenija je pokrita s kakovostnimi namestitvami in odzivno podporo.

Ali moramo tiskalnik kupiti sami? Kateri tiskalnik dobimo?

Ne, tiskalnik je vključen v ceno najema. V najem dajemo tiskalnike priznanih znamk. O konkretnem tipu tiskalnika se boste glede na vaše potrebe dogovorili z našim svetovalcem.

Kako je s kartušami, tonerji? Ali uporabljate originalen potrošni material?

Kartuš, tonerjev in drugega potrošnega materiala dodatno ne plačujete. Tiskalniki, ki jih dajemo v najem, pogosto ne uporabljajo izključno originalnega potrošnega materiala. Tiskalnik lahko seveda vedno brezplačno testirate in se prepričate o kakovosti izpisov in same storitve.

Selimo se na drugo lokacijo, ali lahko sami prestavimo tiskalnik?

Pred selitvijo prosimo pokličite naš servis na 070 708 400 in dogovorili se boste za najenostavnejšo rešitev.

Servisni cenik – cene servisnih storitev

Fiksna cena najema vključuje vse servisne storitve razen odpravo napak, ki nastanejo zaradi malomarne ali nepravilne uporabe naprave. V tem primeru zaračunamo:

– servisna ura za pogodbene stranke: 20,00 € (brez ddv),

– diagnosticiranje napake: 20 € (brez ddv),

– v primeru terenskega dela se zaračuna kilometrina po veljavni zakonodaji in morebitni stroški parkiranja,

– material po porabi.

 

V primeru, da najemno pogodbo stranka prekine prej kot v 3 mesecih zaračunamo enkraten strošek priprave in namestitve naprave v znesku 30,00 € (brez ddv).

Preverite bolj podroben servisni cenik.